PRINT
TECH

hkk-print

HKK-Print zapewnia najwyższą jakość oznaczeń do identyfikacji produktów i przestrzeni. Etykiety, przywieszki, naklejki, kody kreskowe - to wszystko znajdziecie w naszej ofercie dla każdej branży.

hkk-consult

HKK-Consult zapewnia najlepsze rozwiązania dla zarządzania zasobami w przedsiębiorstwach. Nasz zespół specjalizuje się we wdrożeniach WMS (Warehouse Management System) i jego wszystkich komponentach.

hkk-tech

HKK-Tech posiada szeroki wachlarz wszelkich rozwiązań sprzętowych dla logistyki i produkcji. Nasza oferta obejmuje m.in. skanery (czytniki) kodów kreskowych i kodów 2D, terminale, drukarki i urządzenia RFID.

HKK-CONSULT
  • Rozwiązania
    Blue Yonder Warehouse Management System Blue Yonder Warehouse Labor Management System WMS HIT-Magazyn Kompletacja głosowa HKK Put-to-Light Blue Yonder Category Management Blue Yonder Demand and Fulfillment
  • Usługi
    Systemy WMS Category Management Demand and Fulfillment
  • Poznaj nas
    Firma Management Partnerzy
  • Branże
    Żywność Przemysł ciężki Magazyny Logistyka Branża drzewna Medycyna Elektronika Automotive Fashion Kosmetyki Retail E-Commerce
  • Kontakt
  • Aktualności
    Webinaria i seminaria
  • LinkedIn
  • PL
    EN PL

Aktualności

Aktualności Webinaria i seminaria

11
02 | 2021

Odpowiednie narzędzia w branży retail

Opis

Pandemia COVID-19 zmieniła wiele przyzwyczajeń Klientów, a także stworzyła przedsiębiorcom problemy, z którymi wcześniej nie musieli się borykać. Niestety wiele biznesów nie potrafiło poradzić sobie z dynamicznie zmieniającą się sytuacją na rynku, co szybko wykorzystała konkurencja. Na szczęście istnieją kompleksowe rozwiązania, które w pełni mogą przygotować nas do nieustannej walki o względy Klienta.

Ze względu na wszelkiego rodzaju obostrzenia i lockdowny na całym świecie, firmy handlowe musiały zmierzyć się z bezprecedensowymi stratami oraz przestojami w operacjach biznesowych. Jeśli jest coś, co szczególnie obnażyła pandemia, to z pewnością będzie to słabość wielu elementów globalnego łańcucha dostaw. Dzieje się tak głównie dlatego, iż sam łańcuch został zbudowany na założeniu efektywności, a nie zwinności.

 

Istota zapotrzebowania

Jak zatem możemy poradzić sobie z brakami w łańcuchu dostaw? Przede wszystkim niezmiernie istotne jest odpowiednie zarządzanie asortymentem. W czasie pandemii okazało się bowiem, że wiele firm największe problemy miało z niedoborem towaru lub też jego nadwyżką. W pierwszym przypadku największym zagrożeniem jest zniechęcenie Klienta, który w poszukiwaniu konkretnego produktu jest gotów skorzystać z usług konkurencji. Jeśli mamy do czynienia z nadwyżką, firmy często musiały pozbywać się zalegającego towaru w ekspresowym tempie, często znacząco zaniżając cenę sprzedaży, aby móc ostatecznie wyjść na zero.

Idealnym narzędziem do zarządzania zapotrzebowaniem jest Blue Yonder Demand and Fulfillment. Główny cel tego rozbudowanego rozwiązania to spełnianie oczekiwań Klientów. Demand and Fulfillment wspomaga pracę wszelkich osób zaangażowanych w ustalanie planów magazynowych i zamówień, jednocześnie biorąc pod uwagę takie czynniki, jak priorytety Klientów, terminy realizacji, ograniczenia transportowe, zasady bezpieczeństwa, ograniczenia produkcyjne i kalendarze wysyłek i odbiorów. Dzięki temu możemy przygotować naszą firmę do nieustannych fluktuacji w łańcuchu dostaw.

 

Zarządzanie półką sklepową

Niedostępność towaru lub też jego nadwyżka to jednak nie jedyne problemy obecnego sektora retail. Firmy handlowe spotykają się także z ograniczeniami wewnątrz samych sklepów. Często jesteśmy świadkami sytuacji, gdy dany towar z jakiegoś powodu ostatecznie nie wylądował na półce sklepowej lub też znalazł się w zupełnie innym miejscu. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku ogłaszania i realizowania promocji oraz ogólnym zrozumieniu potrzeb Klienta. Na taką ewentualność również możemy znaleźć odpowiednie rozwiązanie.

Najlepszym sposobem na zarządzanie punktem sprzedaży jest Blue Yonder Category Management. Zarządzanie kategorią coraz częściej odgrywa kluczową rolę w satysfakcji Klienta, co jednocześnie przekłada się na zwiększone wpływy i realizację celów biznesowych. Na szczęście firmy coraz częściej uświadamiają sobie jak istotne jest optymalne zarządzanie sklepem i półką sklepową.



HIT - Kody Kreskowe Sp. J.
ul. Wierzbowa 7
62-002 Suchy Las
Polityka prywatności News Kontakt
Created by H7

Ta strona korzysta z plików cookie.
Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki.

Podaj adres e-mail lub nr telefonu. Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 10 minut.
Lub

Administratorem danych, jest HIT-Kody Kreskowe. Dane będą przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług. Masz m.in. prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia oraz zgłoszenia sprzeciwu na marketing produktów i usług Administratora