Imię i Nazwisko:

Adres e-mail:

Telefon:

Jestem zainteresowany:



Systemy głosowe w magazynie

Obojętnie, czy kompletacja pojedynczego zamówienia, kompletacja typu multi-order do kontenera, czy kompletacja grupowa, Zebra oferuje właściwe rozwiązanie, aby Twój produkt trafił do właściwego Klienta, we właściwym czasie i w najbardziej efektywny sposób.

Zrealizuj więcej zleceń, ogranicz błędy, zwiększ stopień automatyzacji magazynu poprzez zastosowanie łatwego w implementacji rozwiązania głosowego firmy Zebra. Rozwiązania głosowe zapewniają 99% dokładności w procesach logistycznych, zwiększają produktywność, podnoszą komfort i bezpieczeństwo pracy. Terminale typu hands-free oraz system głosowy wraz z interfejsami do systemu WMS gwarantują niespotykaną swobodą pracy operatorów.

HIT-Kody Kreskowe posiada status certyfikowanego Partnera Zebry jako integrator systemów głosowych. Z przyjemnością przedstawimy Państwu bliżej technologię głosową i przedstawimy możliwości jej zastosowania w Państwa firmach.


Cechy systemu głosowego:

W tradycyjnych metodach pracy magazynu nawet do 60% czasu pracy w magazynie jest marnowane, co wpływa na jakość i szybkość realizacji zamówień. Wdrożenie systemu głosowego pozwala na zwiększenie produktywności i jakości pracy. System głosowy najczęściej stosuje się w obszarach kompletacji zamówień, ale możliwe jest łączenie technologii głosowej ze skanowaniem, wyświetlaniem danych i ewidencją na ekranie komputera mobilnego, co daje jeszcze większe możliwości zastosowania rozwiązań głosowych w każdym środowisku logistycznym.

Usprawnij pracę stosując rozwiązania firmy Zebra.

  • Maksymalizacja ROI poprzez bazowanie na istniejącej infrastrukturze techniczej Zebra - system głosowy współpracuje z wybranymi terminalami przenośnymi Zebra, które można zastosować także do innych operacji nie związanych z systemem głosowym;
  • Redukcja błędów dzięki możliwości pracy multi-funkcyjnej;
  • Zwiększenie efektywności i ograniczenie czasu wykonywania operacji.

Szybkie i właściwe lokowanie towaru:

  • Zmniejszenie zatorów/ruchu w alejkach;
  • Wsparcie usług dodanych w magazynie;
  • Wzrost dokładności realizacji zamówień;

Wspierane procesy: 

  • Składowanie;
  • Pakowanie;
  • Kompletacja;
  • Przyjęcia;
  • Wysyłki;
  • Usługi dodatkowe;
  • Uzupełnienia;
  • Zwroty;
  • Kontrola Jakości.
Zamknij Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki.
Dowiedz się więcej.