Imię i Nazwisko:

Adres e-mail:

Telefon:

Jestem zainteresowany:



Strona Główna / Twoja Branża / Administracja / Zarządzanie Środkami Trwałymi

Usługa Inwentaryzacji.


     W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie Przedsiębiorców w zakresie organizowania zasobów i procesu inwentaryzacji oferujemy Państwu usługowe przeprowadzenie inwentaryzacji z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu i oprogramowania - terminali przenośnych, kolektorów danych, drukarek etykiet i programu inwentaryzacyjnego działającego na urządzeniach mobilnych.
    Nasi pracownicy specjalizujący się w usprawnianiu procesów logistycznych oraz magazynowych, wraz z przeszkolonym sztabem osób przeprowadzających proces fizycznego zliczania i zapisywania danych, będą odpowiadać za precyzyjne określenie stanów inwentaryzacyjnych w placówkach handlowych, zakładach produkcyjnych i magazynach różnego typu.
    Każdy proces inwentaryzacyjny powinien być poprzedzony fazą przygotowawczą, w czasie której należy określić dokładne ramy czasowe oraz oszacować niezbędne zasoby ludzkie celem przeprowadzenia spisu. W celu usprawnienia inwentaryzacji jednostka, w której będzie ona przeprowadzona, zostaje podzielona na samodzielne obszary. W ich ramach sporządzane są wszelkie raporty inwentaryzacyjne, które po sprawdzeniu przez osobę nadzorującą proces, są umieszczane w systemie komputerowym. Wyniki inwentaryzacji zapisywane są w formacie uzgodnionym z Klientem, co pozwala na łatwe i szybkie przesłanie danych do innych systemów informatycznych.

Rozwiązanie do przeprowadzania inwentaryzacji.

Poza powyżej opisaną usługą oferujemy oprogramowanie do przeprowadzania inwentaryzacji z wykorzystaniem kolektora danych HIT-Inwentaryzator. 
Podstawowe funkcje realizowane przez program:
  • pełna obsługa bazy środków trwałych przedsiębiorstwa w przypadku samodzielnej aplikacji;
  • import danych z pliku wygenerowanego przez system zewnętrzny ERP;
  • przejęcie aktualnych wyników spisu z terminali przenośnych;
  • porównanie wyników spisu z danymi wczytanymi z systemu zewnętrznego (ERP);
  • generowanie spisów z natury, raportów różnic inwentaryzacyjnych i innych (z możliwością zapisu wyników w formacie dowolnej bazy danych);
  • wydruk arkusza spisu z natury na dowolnej drukarce biurowej;
  • wydruk wymaganych raportów np. różnic, niedoborów itp.;
  • po inwentaryzacji eksport danych do pliku o wymaganej strukturze;
  • wydruk etykiety z kodem wybranego środka trwałego oraz, w razie potrzeby, powtórzenie druku wybranych etykiet;
  • przechowywanie danych historycznych o inwentaryzacjach;
  • przeglądanie bazy według dowolnie skonfigurowanego klucza;
  • możliwość uzupełniania i modyfikacji bazy danych (przez uprawnionych użytkowników);
  • gradacja użytkowników (zróżnicowany dostęp do danych, różne możliwości modyfikacji).
 
Zamknij Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki.
Dowiedz się więcej.